עם פינצטה תופסים יותר

לאחרונה השתתפתי בהדרכת שיווק מעניינת שברצוני לספר עליה:

 

המנחה ביקשה מאיתנו לחשוב 15 שניות על דברים בבית ששמם מתחיל באות "ג" ואז שאלה למי יש בביתו מוצרים כאלו (נסה לחשוב בעצמך רגע…). בערך 2/3 מהאנשים הרימו יד. ואז היא שאלה מי הצליח לחשוב על 2 חפצים. מעטים הרימו יד.

 

ואז, היא ביקשה מאיתנו לחשוב 15 שניות על מוצרים ששמם מתחיל באות "ג" הנמצאים במקרר (שוב, נסה לבד רגע...). כאן הרבה יותר ידיים הונפו: אנשים חשבו על גבינה לבנה וגבינה צהובה. על גלידה, גויאבה, גזוז וגיבץ'. אחר כך הגיעו הגריסים, הגביניות, הג'לי והגזר ועוד היד נטויה...

 

זה היה תרגיל מעולה להדגים שככל שאנו מתמקדים יותר, חושבים יותר "דק", הסיכוי להעלות משהו בחכתנו משתפר. "כל מי שצריך עיסוי" יביא מעט מאוד תועלת. אבל "מי שהגב התחתון שלו נתפס השבוע בגלל המזגן”? זה כבר יותר ממוקד, זה יביא יותר הפניות, זה שיווק יותר נכון.

 

סכין חדה חודרת עמוק יותר...

Blog | by Dr. Radut